top of page

ומה אם אני מתחרטת פתאום?

בנסיעה הראשונה שלי, שהיתה סוג של החלטה די פזיזה, מצאתי את עצמי הולכת ומתבאסת ככל שזמן הטיסה התקרב. פתאום צצו לי בראש כל מיני שדונים, שאולי זה בכלל לא מתאים, ומה הקטע שאני עוזבת ומשאירה את הבית בלעדיי דווקא כשיש ככ הרבה פעילויות לילדים וצריך לג'נגל בין הכל, ומה אני צריכה את ההוצאה הכספית הזאת פתאום, כשהעסק שלי עדיין מדשדש לו, ומה אם אני לא אסתדר שם? ואם יקרה לי משהו?..

התחלתי להילחץ על אמת, בשבריר שניה גם בדקתי כמה יעלה לי לבטל והשתעשעתי במחשבה לשנות יעד לארץ אחרת לבקר חברה. אבל משהו גרם לי להשאיר את התוכנית כמו שהיא, סוג של ידיעה פנימית שהכל יהיה בסדר בשילוב הדחף הזה שהיה לי לטוס לבד.

הנסיעה ההיא באמת היתה בסדר, והרבה יותר מזה (אחרת כנראה לא הייתי כותבת את הבלוג הזה).

ברוב הנסיעות אני באמת לא מתחרטת לפני, אבל קרה לי מאז פעם או פעמיים, שתקפו אותי פתאום החרטות והבאסה כמה ימים לפני הטיסה, ואז כבר הייתי מספיק מנוסה כדי להעביר את זה הלאה בעזרת כמה תרגילי מחשבה חיובית.

אז הנה, רשימה של 5 דברים שכדאי לעשות אם את מתחרטת פתאום לפני הטיסה -

*כתבי על דף למה רצית לטוס מלכתחילה, נסי להיזכר בכל הסיבות שהובילו אותך לפרגן את זה לעצמך דווקא עכשיו. לכל אחת מאיתנו סיבות שונות שמאתגרות אותה לטוס לבד, וככל שתזכירי לעצמך מה היו הסיבות שלך, זה יעורר בך את הדחף והרצון לממש את הנסיעה.

*הזכירי לעצמך את כל הדברים הטובים שמחכים לך בנסיעה הזאת (כל הדברים המגניבים שתכננת לעשות). הרבה פעמים, כשיש משהו ממש נחמד שקבענו לעשות, רק עצם התזכורת לגביו מרימה בשניות את מצב הרוח.

*דמייני את עצמך מגיעה אל היעד, ראי בדמיונך את החדר שלך במלון או בדירה, את הרחובות שאת הולכת להסתובב בהם, נסי להרגיש את האווירה במקום (אם לא היית שם, זה זמן טוב לדמיין איך היית רוצה להרגיש, ולכוון הכי גבוה שאפשר כן ;)). כשאנחנו רואות משהו מוחשי בעיניים, הרבה יותר קל להרגיש אותו, וכשתרגישי שאת נמצאת שם זה בהחלט יחזיר לך את החשק להגיע.

*רשמי לעצמך כמה פעמים על פתק בגדול – מגיע לי! כי באמת מגיע לך, מגיע לך הזמן הזה עם עצמך והשקט הפנימי שלך. לפעמים רק עצם כתיבת המנטרה הזאת עוזרת מאוד לשנות אנרגיה.

*ערכי רשימה של כל הפחדים או הדברים שמטרידים אותך באותו רגע בהקשר לנסיעה, וליד כל דבר רשמי את הפתרון שלו או את ההיפך המוחלט ממנו, כדי לבטל אותו. למשל: אין לי כסף לזה עכשיו / אני יודעת שכשאני נהנית ומעניקה לעצמי, זה מאפשר לי לחזור באנרגיות טובות של עשייה ולהניע גם את העסק ולהגדיל הכנסות. הבית לא יסתדר בלעדיי בשבוע המאתגר הזה / הבית יסתדר טוב מאוד בשבוע הזה ואני סומכת לגמרי שהכל יתקתק. אני לא אסתדר שם / אני אסתדר שם כי אני יודעת שיש לי את כל הידע והמידע שאני צריכה והכל זמין לי ונגיש כך שאין שום סיבה שלא אסתדר.

*

אחרי הנ"ל, בד"כ יותר קל לחזור לתחושת ההתלהבות מהנסיעה. עכשיו תתחילי לחשוב על אריזת המזוודה (ואני מתכוונת לכתוב גם על זה בקרוב, אז מזמינה אותך להירשם ולעקוב).

שתהיה נסיעה טובה, ותיהני, מלא :)

נושאי הבלוג
פוסטים אחרונים
פוסטים ממש חשובים
ארכיון הבלוג שלי
bottom of page